Mededeling

Inhaalwedstrijd tegen sv Orderbos

Witkampers VR1 Kampioen 1e klasse C

Laren, 26 mei 2019

Witkampers VR1 - Limmen VR1 1-1 (0-1)

Vandaag stond de wedstrijd tegen vv. Limmen op het programma, wat de derde en tevens laatste kans was op het kampioenschap.

Om 14.00 uur werd er afgetrapt. In de eerste helft waren wij over het algemeen de bovenliggende partij maar we kwamen moeizaam tot echte kansen. Door slordigheden aan de bal en waarschijnlijk ook een beetje spanning konden we niet ons eigen spel maken. Limmen komt daarentegen met een counter tot de 0-1. Niet veel later is het rust en gaan we de kleedkamer in. Kort na rust wordt Elisa na een goede actie gevloerd in het zestien meter gebied en wordt er gefloten voor een penalty. Helaas wordt deze ingeschoten penalty gestopt door de keeper. Niet veel later krijgt Limmen een grote kans op de 0-2, maar deze bal belandde op de paal. Door het gezang en trommels langs de lijn kregen we extra motivatie om nog een stapje extra te doen, waardoor in de 60e minuut Suze zich geen moment bedacht en met een afstandsschot de verlossende 1-1 binnen wist te schieten. Hierna waren de dames uit Laren nog op zoek naar een tweede doelpunt, echter wisten ze ook dat het belangrijk was om geen tegendoelpunt meer te krijgen. Uiteindelijk floot scheidsrechter Wippo af voor het einde van de wedstrijd.

Na drie weken weten de Vrouwen uit Laren eindelijk het kampioenschap binnen te slepen! We willen iedereen via deze weg bedanken voor alle support, op welke manier dan ook. We hebben ontzettend genoten van de mooie dag, we gaan er nog lang van nagenieten!

Tekst: Carmen Wijnbergen