• Offday voor Witkampers Vr1

Nijmegen, 18 September 2022
    Bekerwedstrijd: SV Orion Vr1 - Witkampers Vr1 om 11:00.
    Ruststand: 4-0
    Eindstand: 7-1

De 3e bekerwedstrijd stond vandaag op het programma voor Witkampers Vr1. Na een goede wedstrijd tegen Victoria Boys Vr1 moesten wij op bezoek bij SV Orion Vr1. Hier wilden we een goed vervolg aan geven.

Witkampers begon goed aan de wedstrijd, maar binnen 5 minuten sloeg het spelbeeld om. Niet alleen door Orion maar ook door Witkampers zelf. Door veelvuldig balverlies en weinig druk op de tegenstander kon Orion naar hartenlust voetballen. 4-0 achterstand bij rust.

Rust
    In de rust aangekaart hoe belangrijk samenwerken is en teruggeschakeld naar ons bekende systeem.

Na de rust een heel ander Witkampers. Die wel bereid waren om te werken voor elkaar. Hieruit scoort Vene in de 49e minuut een aansluitingstreffer: 4-1.
    Daarna bleef het aanvalsspel van Witkampers hangen. Orion nam het initiatief over en scoorde nadien nog 3x.

Helaas niet de Witkampers gezien die we tegen Victoria Boys hebben gezien.
    Dit verlies goed uit trainen en de volgende wedstrijd ons ware gezicht laten zien. Dit moet gaan gebeuren in de 1e competitiewedstrijd. Uit tegen Always Forward Vr1 uit Hoorn.

Ondanks de offday toch mijn complimenten voor de groep die elkaar is blijven steunen.

Tekst: Olton Valois Smith