Inhaalwedstrijd tegen sv Orderbos

7e Competitiewedstrijd: Hoogland Vr1 - Witkampers Vr1 om 14:00 uur
    Ruststand: 5-1
    Eindstand: 6-1

De 7e competitiewedstrijd stond vandaag op het programma voor Witkampers Vr1. Uit tegen Hoogland Vr1. Na de 1-1 thuis tegen Winkel Vr1 wilden we wat rechtzetten met elkaar.
    Witkampers begon zeer overtuigend aan de wedstrijd. De 1e kans was ook gelijk raak na een goed genomen hoekschop. Daphne kon van dichtbij intikken: 0-1.
    Nadien begon Hoogland meer druk vooruit te zetten. Witkampers ging hier niet in mee waardoor we in de problemen kwamen. De 1-1 viel niet veel later door niet scherp verdedigen. Wat Witkampers nadien liet zien was 1e klasse onwaardig. Er vielen nog 4 tegendoelpunten in 25 minuten tijd. Ruststand 5-1.

Ruststand: 5-1

In de rust zijn er onderling harde woorden gevallen. Wat een goed teken is van besef dat het anders moest. Ondanks dat er nog 1 tegendoelpunt viel, heeft Hoogland nadien geen kans meer gehad. Witkampers pakte het nu wel goed op.

De wedstrijd was voor rust al verloren, maar de 2e helft hebben wij ons goed herstelt.
    Complimenten aan de groep hiervoor. De volgende wedstrijd zullen we er vanaf het begin moeten staan. Dat begint deze week meteen al op de training. Nadien moet er antwoord komen vanuit de groep.

Dit zal moeten gebeuren tegen Antibarbari Vr1 die vanuit Rotterdam op bezoek komen in Laren. De aanvang van de wedstrijd is 14:00 uur.

Tekst: Olton Valois Smith