Inhaalwedstrijd tegen sv Orderbos

Witkampers hervindt zich tegen Voorwaarts T

Laren, 18 september 2022, Witkampers 1 – Voorwaarts T 1 (1-1) 2-2

Voorwaarts begint zeer voortvarend aan deze laatste bekerwedstrijd uit de poule. Spelend in een hoog tempo en snel druk zettend bij balbezit van Witkampers. Toch vindt Witkampers openingen in de Twellose verdediging en scoort Roald Straalman de 1-0 uit een mooie combinatie met Roel Wesseldijk. Voorwaarts gaat door met zeer verzorgd voetbal, creëert mogelijkheden en komt in de 1e helft dik verdiend op 1-1.

De 2e helft geeft een ander beeld. Voorwaarts is wat slordiger in de opbouw, Witkampers speelt een stuk feller en wat verder naar voren. Christian Beuzel passeert slim enkele verdedigers en scoort knap in de verre hoek. Terwijl Witkampers nog nageniet van de 2-1 scoort Voorwaarts vrij gemakkelijk de 2-2.

Witkampers is hierna de bovenliggende partij met nog enkele goede mogelijkheden. De wedstrijd verloopt echter zonder verdere doelpunten. Deze 2e helft geeft wel vertrouwen voor de 1e competitiewedstrijd a.s. zondag om 14.00 uur thuis tegen Bon Boys.

Tekst: Jan Dijkerman