• Witkampers J010-2

Laren, 9 november 2019: Witkampers JO10-2 – Colmschate ’33 JO10-5 (2-3) 8-7

In J010-2 voetballen Jelle Woessink (keeper), Matt Dimmendaal, Sem Koeslag, Pascal Nengerman, Ties Ebbink, Daniël Hoentjen, Rens Sturris en Thomas Keppels.

De leiders zijn André Woessink en Edwin Nengerman.

Op zaterdag 9 november moesten we thuis tegen Colmschate ’33. Colmschate had alle wedstrijden nog gewonnen (hoorden we achteraf). En toen kwamen ze de Witkampers tegen...

Gelijk vanaf het begin ging het er fanatiek aan toe bij beide ploegen. Er werd echt gestreden en de wedstrijd ging gelijk op. Na ongeveer 15 minuten stonden we met 1-0 achter. Toen volgde een penalty tegen (handsbal). Maar wat een geluk, de tegenstander schoot naast. Een paar mooie doelpunten verder gingen we de rust in met 2–3. Het kon nog alle kanten op.

Kort na rust kwam Colmschate op 2–4. En toen kwam het helemaal los. Al snel kwam de stand op 4–4. Colmschate vocht zich terug naar 4–5. Vervolgens wisselden we elkaar af met doelpunten 5-5, 5-6 en zo richting de eindstand. Met goed aanvallend en verdedigend werk en wat mazzel door eigen goals van de tegenstanders hebben we uiteindelijk de wedstrijd gewonnen met 8–7. Het was tot de laatste minuut spannend en iedereen heeft er hard voor gewerkt. Een mooie wedstrijd om te zien. Dik verdiend!