• DZC 68 is nog een maatje te groot voor Witkampers

Het door blessures geplaagde Witkampers kon geen vuist maken in de bekerwedstrijd tegen de Doetinchemers. Al met de rust keek een dapper spelend Witkampers tegen een 0-4 achterstand aan. Christian Beuzel verlichtte de pijn wat door in het begin van de 2e helft de 1-4 knap in de verre hoek binnen te schieten. De rest van de wedstrijd was ook DZC 68 de bovenliggende partij, maar zij kwamen niet meer tot scoren.

Kort voor tijd werd de wedstrijd onderbroken door een ongelukkige hoofdblessure van een Doetinchemse speler. De laatste minuten van de wedstrijd werden niet meer gespeeld. Hopelijk valt het mee met de blessure.

Zondag aanstaande om 14.00 uur is de laatste bekerwedstrijd thuis tegen Voorwaarts Twello. Een week later begint de competitie met de thuiswedstrijd tegen Bon Boys om 14.00 uur.

Tekst: Jan Dijkerman