JO11-1 doet mee in de top 3

Laren, 9 november 2019 Witkampers JO11-1 vv Twenthe JO11-1 (4-0) 7-1
    We hebben er 7 wedstrijden achter de rug. De spelers van de JO11-1 doen mee in de top 3 van de 1e klasse van de najaarscompetitie.

Met onder andere HSC, Sportclub Lochem, Grol en Enter is het een prestatie op zich in deze pittige poule.

Vandaag, zaterdag 9 november stond de wedstrijd tegen VV Twenthe op het programma.

In de afgelopen trainingen hadden we met elkaar geoefend om vroeg in de wedstrijd druk te zetten op de aanval van de tegenpartij . Op deze manier komt de tegenstander niet in hun spel.

Iedereen speelde gelijk vooruit en dit resulteerde na een kwartier al in een 2-0 voorsprong op het scorebord. Er werd met elkaar mooi aanvallend gespeeld en dit werd met nog twee extra goals beloond in de 1e helft.

We gingen met 4-0 de rust in en de kinderen waren tevreden over hoe het ging.

Mooi is om de beleving van de jongens te zien en te merken dat ze heel leergierig zijn.

De wedstrijd eindigde uiteindelijk met 7-1. Goed voetbal!

Komende weken hebben we nog wat zware potjes. Belangrijk om met de pootjes op de grond te blijven staan.

Op naar de volgende wedstrijd thuis tegen HSC.

Sportieve groet begeleiding JO11-1