Thuiswedstrijd van 26 oktober 2019 Witkampers JO15-3G - PAX JO15-2

Laren, 26 oktober 2019 PaxJO15-2 - Witkampers JO15-3G 0-9 (5-0)

Thuiswedstrijd van 26 oktober 2019 Witkampers JO15-3G - PAX JO15-2

Na vorige week zaterdag vrij te zijn geweest, stonden de spelers fris op het veld. 2 Spelers waren afwezig, maar met 2 geleende spelers van de JO13-1 gingen ze van start, vol goede moed. Na 10 minuten kwam PAX op voorsprong, die daardoor goede moed kregen. De 0-2 volgde daarna snel, en ook de 0-3. Zo was het dat wij met de rust met een achterstand van 0-5 de kleedkamer in gingen. Na een peptalk van de leiders in de rust, stonden de jongens en meiden na 10 minuten allemaal weer op het veld.

Helaas PAX scoorde 2 minuten na de rust de 0-6, Witkampers probeerde het nog wel goed te maken met een paar mooie schoten op doel, om toch nog een doelpunt te scoren maar dit mocht helaas niet zo zijn. Nadat de scheidsrechter, Jeroen Stekelenburg, het eindsignaal had gefloten gingen wij het veld af met een nederlaag ( 0-9 ).

Volgende weer een kans, dan tegen De Hoven ook thuis de wedstrijd is om 13.00u dus kom ons gerust aanmoedigen.
    Groeten spelers en leiders JO15-3G Spelers: Daniela, Sidney, Linsey, Kimberley, Liann, Charlotte, Bjorn, Colin, Robin, Luuk, Tim, Stijn, Allard, Hedrik. Leiders: Jelmer en Richard.

Tekst: Diana Slot