Inhaalwedstrijd tegen sv Orderbos

5e Competitiewedstrijd: Velsen Vr1 - Witkampers Vr1 om 14:00 uur
    Ruststand: 0-2
    Eindstand: 1-7

De 5e competitiewedstrijd stond vandaag op het programma voor Witkampers Vr1. Uit tegen Velsen Vr1. Een oude bekende voor Witkampers Vr1. Na de winst in de beker werd het tijd om dit ook in de competitie door te trekken.

Witkampers was in begin zoekende naar de juiste verhouding. Hierdoor kon Velsen er af en toe uit komen en soms gevaarlijk worden, maar verdedigend stond het als een huis. Met hier en daar wat fysieke duels (wat mocht van scheids) liet Witkampers zich niet opzij zetten en zocht het veelvuldig de aanval. Hieruit viel ook de gelukkige 0-1 door Vene in de 36e minuut. 2 minuten later werd het 0-2 door Ilse in de 38e minuut. Hiermee gingen we ook rusten.

Ruststand: 0-2

Aangegeven in de rust om het nu af te maken en het niet weg te geven. Door een eigen doelpunt van Velsen in de 49e minuut werd dit wel bevestigd. Witkampers vond dit niet genoeg en ging door met het zoeken naar meer doelpunten. Ondanks meer aanvallende impulsen van Velsen kreeg Witkampers ruimte.

De 0-4 viel in de 69e minuut door Daphne. De 0-5 liet niet lang op zich wachten door Elisa in de 72e minuut. Twee minuten later was het weer raak door een foutje achterin bij Velsen en Tess kon de 0-6 intikken in de 74e minuut. In de 83e minuut tikte Elisa haar 2e van de dag binnen: 0-7. Velsen kon de eer nog redden in de 83 minuut met de 1-7.

Met 3 punten in de tas terug naar Laren. Het harde werken van de afgelopen weken brengt langzaamaan resultaat naar boven. Complimenten aan de groep. Deze lijn moeten we doortrekken naar aanstaande zondag wanneer Winkel Vr1 op bezoek komt in Laren. Aanvang om 14:00 uur.

Tekst: Olton Valois Smith