Vandaag onze eerste competitiewedstrijd tegen Excelsior 31 thuis

Laren, 21-09-2019 Vandaag onze eerste competitiewedstrijd tegen Excelsior '31 thuis. We beginnen onze dag met de teamfoto! Het team is uitgelaten en de sfeer zit er goed in. Hoe kan het ook anders na 3x winst in de bekerwedstrijden! Ondanks de wat gewijzigde team samenstelling weten ze elkaar nu al goed te vinden in het veld en hebben ze ontzettend veel plezier! Dat maakt ons als leiders trots maar ook super enthousiast! Maar dan de wedstrijd... Na een lekkere warming-up, hier en daar een koprol/handstand (ja dat kunnen sommigen ook) volgt de tactische bespreking. Sem en Robban spreken de teamopstelling door met het team. We spelen vandaag met een vaste teamspeler minder, helaas moeten we Timo een tijdje missen in het veld. Wauw wat een begin van de wedstrijd binnen 5 minuten staan we met 3-0 voor!! En daarna volgen de kansen en de doelpunten elkaar in een snel tempo op!! Na 10 minuten is het al 6-0 en we gaan de rust in met 14-0. We lijken een maatje te groot voor onze tegenstander dus in overleg met de tegenstander spelen we na de rust 6 tegen 7. Ook nu spelen we een leuke potje voetbal en na wat doelpunten aan onze kant, scoort ook de tegenstander een doelpunt!! Dol enthousiast rennen ze over het veld, mooi om te zien. We winnen de wedstrijd uiteindelijk met 17-1. Na de penalty's viert het team feest in de kleedkamer!! Kortom een heerlijke zonnige voetbalochtend op het Leussinkpark terrein.

Groetjes Sem, Robban, Alfons en Dick. Leiders JO9-1