Herman Elkink “Koebus” krijgt een Koninklijke onderscheiding

Witkampers 7 verslaat ook Sportclub Neede

Neede, 17 maart 2024
    Sp. Neede 7 - Witkampers 7 (1-1) 1-4

Vandaag stond al vroeg de uitwedstrijd tegen Sportclub Neede 7 op het programma. Om 9:00 uur werd er afgetrapt door de uitstekend fluitende scheidsrechter. De wedstrijd was nog geen 3 minuten oud toen Witkampers al op 0-1 kwam door een verkeerde terugspeelbal van Sp. Neede met een eigen goal van de rechtsback. Na 25 minuten werd het 1-1 door een mooie goal na een afgeslagen corner. Dit was ook meteen de ruststand.

Na rust begon Witkampers beter. Na 20 minuten in de 2e helft omspeelde Bas de keeper. De bal leek vanuit een moeilijke hoek nooit meer binnen te kunnen vallen, maar heel zachtjes rolde de bal over de doellijn: 1-2!! Hierna werd de wedstrijd rustig uitgespeeld en werd het via Guus (1-3) en Han (een penalty) 1-4!

Zo hebben de mannen van het 7e 9 punten uit de laatste 3 duels en staan ze keurig op plek 4!! Volgende week weer een thuiswedstrijd. Dan spelen we om 9:30 uur thuis tegen directe concurrent Lochuizen 3. ⚽️

Tekst: Jasper ter Morsche