Herman Elkink “Koebus” krijgt een Koninklijke onderscheiding

Witkampers 7 wint eerste competitiewedstrijd uit bij EGVV

Laren, 24 september 2023
    EGVV 3 - Witkampers 7 (0-2) 1-4

Vandaag de allereerste competitie wedstrijd uit tegen EGVV 3. Witkampers begon goed aan de wedstrijd met veel druk op de tegenstander en goed positiespel kreeg witkampers best wat kansen wat na 10 minuten resulteerde in de 0-1 door een geweldige goal van nieuwkomer Guus Rothman. Vlak voor rust pikte ook Rinze Groot Wesseldijk zijn goaltje mee door de keeper de verkeerde hoek in te sturen.

Na 65 minuten voetbal werdt het uit het niets 1-2 en zo zouden het nog 25 spannende minuten worden, helemaal na de terechte gele kaart van Erwin Veltmaat wat resulteerde in een 10 minuten tijdstraf. Waarbij je denkt dat met 10 man de tegenstander volle bak druk zou geven, maakte Witkampers in de omschakeling nog 2 goals door opnieuw Guus. Hiermee is de eindstand 1-4 geworden voor Witkampers 7!

Een goed begin welke we hopen volgende week door te trekken als we thuis spelen tegen Ratti-Socii 5! ⚽️

Tekst: Jasper ter Morsche