Inhaalwedstrijd tegen sv Orderbos

Witkampers JO10-2 vs Markelo JO10-3G

Laren, 15 februari  Witkampers JO 10-2 – Markelo JO 10-3G 4-9

Vandaag, zaterdag 15 februari, staat de thuiswedstrijd tegen Markelo JO 10-3G op het programma.

Er staat een guur windje maar dat mag de pret niet drukken. Onder begeleiding van het duo André en Edwin (yin en yang) wordt er begonnen met de warming-up. Er zitten een paar grote jongens bij de tegenpartij, maar daar worden wij niet zenuwachtig van. Met onze ijzersterke defensie, goed opbouwend middenveld en supersnelle en trefzekere voorhoede, kunnen wij iedere tegenstander aan. Vol goede moed beginnen we aan de wedstrijd. Waarschijnlijk zijn, door het koude briesje, onze spieren nog niet goed opgewarmd want we komen achter te staan met 0-2. Door wat extra pressie te zetten, scoort Thomas 1-2. Hierna lopen we weer tegen 2 ongelukkige doelpunten aan, 1-4. Toch maar weer het tempo opvoeren. Ties doet een poging vanaf links en legt de bal hoog in het net, 2-4. Hierna helaas weer 2 doelpunten tegen, 2-6. Waarschijnlijk een paar communicatiefoutjes…. Kan gebeuren. Rens komt een paar keer goed door over het midden. Hierbij scoort hij een mooi doelpunt, 3-6. Om te laten zien dat inzet wordt beloond, herhaalt hij dit even later nog een keer, 4-6. Wij dachten dat de wedstrijd nu wel was afgelopen. De tegenstander dacht hier helaas anders over en vond het nodig om in de laatste minuten toch nog even 3 doelpuntjes erbij te maken. Eindstand: 4-9. Helaas verloren ondanks ons weergaloze spel!

Om een lang verhaal kort te maken, deze samenvatting berust helaas op enige fictie. De realiteit was iets minder mooi, maar we weten dat ze beter kunnen. Vol goede moed, inzet en plezier, op naar de volgende wedstrijd!

JO 10-2,

Jelle, Sem, Daniel, Thomas, Pascal, Rens, Ties en Matt.

Tekst: Esther Hoentjen