Inhaalwedstrijd tegen sv Orderbos

Witkampers met goed gevoel de winterstop in

Laren, 15 december 2019: Witkampers - Ruurlo (1-0) 3-0

De laatste wedstrijd voor de winterstop is altijd een interessant moment in een seizoen. Voor Witkampers zou het zeer wenselijk zijn om met een lekker gevoel richting de feestdagen te gaan. Prima resultaten worden afgewisseld met een paar flinke nederlagen en dan is het goed afsluiten van het eerste deel van de voetbaljaargang van belang. Tegenstander van vandaag Ruurlo zal met hetzelfde gevoel naar Laren komen. Hun seizoen valt tot nu toe tegen en ook zij kunnen de punten goed gebruiken.

Witkampers laat er vanaf het begin van de wedstrijd geen gras over groeien. Het Ruurlo doel wordt bestormd en de gasten blijven met wat geluk en goed keeperswerk op de been. Na een snelle aanval over de linkerflank moet Ruurlo voor het eerst deze middag capituleren. Daan Hento glijdt een strakke voorzet van Bastian Beuzel binnen en Witkampers staat op voorsprong. Vlak voor rust kunnen de Larenaren helemaal in een zetel komen, maar Daan Hento mist zijn penalty en de ruststand is 1-0.

Ook in het begin van de tweede helft is Witkampers sterker en gaat op zoek naar een goal. Deze blijft echter uit en een fase van ongeveer 10 minuten geeft Ruurlo hoop op een doelpunt. Gelukkig blijft dit moment Witkampers bespaart en komt de thuisploeg op een 2-0 voorsprong na een knappe actie en dito goal van Christian Beuzel. Ter afsluiting maakt Daan Hento toch zijn tweede goal en gaat Witkampers met een 3-0 zege van het veld.