• Witkampers Vr1 overtuigt tegen BSC Vr1

Competitiewedstrijd: Witkampers Vr1 – BSC Vr1 om 14:00
    Ruststand: 3-0
    Eindstand: 6-0

De 2e competitiewedstrijd stond vandaag op programma. Na verlies van vorige week is er afgelopen week hard gewerkt om de ommekeer te krijgen bij Witkampers Vr1. En hoe? Met overtuigend voetbal stond Witkampers Vr1 al snel met 3-0 voor. In de 5e minuut was het al raak door Femke: 1-0. Witkampers ging door, want in de 12e minuut was het weer Femke die de 2-0 optekent. Uiteraard liet Daphne ook van zich horen. In de 28e tekende zij voor de 3-0.

Ruststand: 3-0

Na de rust ging Witkampers door met wat het goed deed. Veelvuldig aanvallen, waar nu wel alles goed klopte. Kansen werden gecreëerd. In de 50e minuut tekende onze laatste vrouw Carmen voor de 4-0. Niet veel later tekende Vene in de 57e minuut voor de 5-0. Elisa maakte het feest compleet door de 6-0 op te tekenen in de 77e minuut.

Hiermee herstelde Witkampers Vr1 zich voor de nederlaag van vorige week. Nu deze lijn vasthouden en op naar Schijf Vr1 (Schijf - Noord-Brabant).

Tekst: Olton Valois Smith