Witkampers Vr1 speelt goed, maar verliest geflatteerd bij ADO 20

9e Competitiewedstrijd: ADO’20 Vr1 - Witkampers Vr1 om 13:00 uur
    Ruststand: 2-1
    Eindstand: 4-1

Helaas werd door vorst onze 8e competitiewedstrijd vorige week afgelast. Hierdoor konden we nu aantreden voor onze 9e competitiewedstrijd uit tegen ADO ’20 Vr1.  Ook hier wilden wij vandaag ons beste beentje voorzetten. Wat de 1e helft ook zeker lukte. In de 7e minuut was het prima raak door een kopbal van Nora op aangeven van Daphne: 0-1.

ADO ’20 moest even zoeken naar hun organisatie. Verdedigend stond Witkampers goed, maar aanvallend werd het minder. Hierdoor werden onze kansen ook schaars. ADO ‘20 bleef in leven tot hun 1e echte tegenaanval. Uit deze tegenaanval werd het ook 1-1.

Nadien bleef de wedstrijd redelijk in evenwicht tot een verschrikkelijke dwaling van de verder goed leidende scheidsrechter. Een penalty gegeven na een simpele verdedigingsactie van Witkampers. Na vele protesten werd de penalty toch gegeven en werd het net voor rust 2-1 voor ADO ’20.

Ruststand: 4-1

In de rust een aantal zaken doorgenomen wat moest leiden tot meer kansen en deze ook benutten. Helaas zat dat er niet helemaal goed in. Door gebrek aan scherpte aan de bal bij Witkampers kon ADO ’20 er aanvallend gevaarlijker uit komen. Hieruit volgende de 3-1 in de 70e minuut. Vijf minuten later volgde de 4-1. Helaas konden we het spel van de 1e helft niet goed doorzetten in de 2e helft.

Aanstaande dinsdag wacht de volgende bekerronde, thuis tegen Oranje Nassau Vr1 uit Almelo. Aanvang om 20:00. Hopelijk kunnen we dan ons goede spel van de laatste weken wel een positief einde geven!

Tekst: Olton Valois Smith