Witkampers Vr1 verdient 3 punten maar krijgt er maar 1

12e Competitiewedstrijd: Witkampers Vr1 – Always Forward Vr1 om 14:00 uur
    Ruststand: 0-0
    Eindstand: 0-0

Vanaf vandaag stonden de returns weer op programma. Always Forward Vr1 kwam op bezoek in Laren. We wisten hoe ze spelen dus met wat kleine aanpassingen begonnen we aan de wedstrijd.

Ook hier begon Witkampers afwachtend aan de wedstrijd. Kijken hoe het uit zou pakken. Met een 0-0 eindstand zou je bijna zeggen dat het gelijk op ging, maar niets is minder waar. Precies op de zwakke plekken deed Witkampers Always Forward pijn, waardoor er goede kansen ontstonden. Het vizier stond zeker op de goal, maar net niet scherp genoeg. De ruststand bleef dan ook 0-0.

Ruststand: 0-0

In de rust aangegeven dat zij het ongetwijfeld over een andere boeg zouden gooien. Door hele kleine aanpassingen aan onze zijde kon we deze goed opvangen.

Toch was Always Forward minder scherp dan de 1e helft. Hierdoor waren er voor ons meer mogelijkheden. Zelfs tot in hun 5 metergebied konden we de bal niet over de lijn krijgen. Het moment om Always Forward definitief pijn te doen was er nu, maar helaas bleef de scherpte voor de goal weg.

Iedereen was na de wedstrijd overtuigd dat er zeker 3 punten in hadden gezeten vandaag als we scherper voor de goal waren geweest. Dat klopt zeker. Ons vertoonde spel geeft vertrouwen voor de komende wedstrijden. Mijn complimenten aan de groep voor het vertoonde spel. Een punt tegen de nummer 2 is een bonus!

Op naar BSC (Sportpark Vierhoeven, Nispenseweg 1, 4707 RA  Roosendaal) aankomende zondag. Aanvang wedstrijd is 12:00 uur.

Tekst: Olton Valois Smith