• Witkampers Vr1 verliest verdiend van promovendus

1e Competitiewedstrijd: Always Forward Vr1 - Witkampers Vr1 om 11:30
    Ruststand: 2-0
    Eindstand: 4-0

De 1e competitiewedstrijd stond vandaag op het programma voor Witkampers Vr1. Na de off-day tegen Orion Vr1 moesten wij op bezoek bij Always Forward Vr1 uit Hoorn. Promovendus uit 2e klasse.

Witkampers begon niet goed aan de wedstrijd, want binnen 3 minuten stonden we met 1-0 achter door niet goed verdedigen van Witkampers. Niet veel later komen we op 2-0 achterstand. Waar we wel goed voetbal lieten zien, waren we niet gevaarlijk genoeg.

Ruststand: 2-0

Na de rust een heel ander Witkampers. Die wel goed voetbal liet zien, maar niet echt gevaarlijk kon worden. Uit een klutsbal wordt het 3-0. Witkampers bleef het goede spel spelen, maar het geluk bleef echter weg.
    Met veel geluk werd het nog 4-0 voor Always Forward.

Al met al was de gifbeker voor Witkampers Vr1 nog niet leeg. Het moet dan maar gaan gebeuren tegen BSV VR1 thuis.

Tekst: Olton Valois Smith